החל הרישום לכפר הנוער לבנות 'אפיקי אור' במגדל העמק

עפר גדנקן No Comments on החל הרישום לכפר הנוער לבנות 'אפיקי אור' במגדל העמק

הכפר, שהינו חלק מרשת מוסדות החינוך 'מגדל אור' בראשות הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, מעניק מעטפת לימודית חמה ועוטפת, עם לימודי בגרויות וקורסים מקצועיים לבנות מכיתה ט' – יב' שמחפשות מקום שיוביל אותן לעתיד חדש ומזהיר. הכפר כמו כל רשת החינוך בנשיאותו של הרב גרוסמן שליט"א, פועלים מתוך האמונה הבסיסית לפיה, בעזרת חום, אהבה, והזדמנות שווה, ניתן להוציא את הטוב ביותר מהילדים ובני הנוער.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קריית החינוך לנערות הוקמה בשנת תשמ”ח כחלק ממוסדות חינוך 'מגדל אור' מייסודו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, ראש רשת החינוך הארצית וזוכה פרס ישראל למפעל חיים. מיום הקמתה משמשת קריית החינוך כחממה להתפתחות לימודית, מקצועית, חברתית ואישית עבור מאות נערות. בית הספר התיכון מעניק לתלמידותיו “ארגז כלים לחיים” והצוות ממשיך ללוותן גם לאחר תום הלימודים.

בשנת 2017, לאחר התפתחות עקבית ומשמעותית של הפעילות ופתיחת חווה חקלאית, הפך בית הספר לכפר נוער והוא מציע את “סל המענים” הגדול בארץ עם מבחר רחב במיוחד של מסלולים, פרויקטים, חוגים, פעילויות העשרה ופנאי.

כפר הנוער לבנות 'אפיקי אור' מיועד לבנות כיתות ט' עד יב', וכולל לימודים באווירה נוחה במסלול עיוני ו/או טכנולוגי, בו הבנות יוצאות עם תעודת בגרות מלאה.

הקמפוס שיושב על עשרות דונמים כולל מדשאות ומקומות בילוי לטובת התלמידות, פנימייה מפוארת, ארוחות עשירות ומשובחות. הצוות במקום הינו חם ומנוסה, ומעניק אהבה ותמיכה לתלמידות בכל דבר. לאחר סיום הלימודים, הבנות מקבלות ליווי וסיוע צמוד ללימודים גבוהים בסמינרים ומכללות.

הכפר עומד לרשות התלמידות במשך 365 ימים בשנה, כולל בשבתות חופשה, בחגים ובחופשת הקיץ. התלמידות יכולות לבחור לקיים את ליל הסדר עם משפחה בכפר עצמו, להתארח בחגים אצל משפחות בבתיהן, להישאר בכפר בחופש הגדול ולהשתתף בפעילויות שונות. בכפר דואגים לכל צרכיה של כל נערה, כולל ביגוד מלא אם נדרש, טיפול רפואי, ציוד ועוד. כמו כן, קיים מערך ההסעות מכל חלקי הארץ.

מה שמוביל ומנחה את הצוות בכפר הנוער לבנות אפיקי אור, הינו הדבר החשוב ביותר: לגלות בכל אחת את היכולות הגלומות בה, ליצור עבורה מרחב התפתחות וצמיחה ולאפשר לה להפוך את החלום למציאות. מאות נערות ואלפי בוגרות כבר הצטרפו למסע המרגש והצליחו בגדול, כאן, יחד.

כאמור, החלה ההרשמה לבנות בכיתות ט' – יב' לכפר הנוער 'אפיקי אור'.



0 תגובות